آخرین مطالب

شهادت دانشجوی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان

دانشجوی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان به درجه رفیع شهادت رسید.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، ستوان دوم محمدرضا اسماعیلی دانشجوی مقطع کارشناسی رشته حقوق ثبتی مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری مهاباد استان اصفهان در حمله تروریستی به واحد گشت پلیس راهور در محور خاش به تفتان به رفیع شهادت نائل آمد.
دانشگاه جامع علمی کاربردی به این مناسبت پیامی صادر نمود. در این پیام آمده است : 

بسم رب الشهداء و الصدیقین
وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ (سوره مبارکه آل عمران آیه 169)
(ای پیامبر) هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند بلکه آنان زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

شهادت مجاهدانه دانشجو ستوان دوم محمدرضا اسماعیلی ، موجب تألم و تأثر فراوان گردید. نام این شهید سربلند که جان عزیز خود را غیورانه در طبق اخلاص نهاد تا حافظ آرامش در مقابل هنجارشکنان و مخلان امنیت وآرامش عمومی باشد تا همیشه به نیکی در اذهان مردم فهیم خواهد ماند. بی‌تردید درخت تنومند انقلاب اسلامی به برکت خون مطهر این شهدای گرانقدر، بالنده‌تر و باشکوه‌ تر گشته و دشمنان کورباطن ایران اسلامی، در دستیابی به آرزوی عبث خود برای دسیسه‌چینی به منظور ضربه زدن به نظام مقدس و میهن عزیزمان، همچون همیشه مأیوس و درمانده‌ خواهند شد. 
دانشگاه جامع علمی کاربردی شهادت غیورانه این شهید دانشجوی سرافراز را به محضر حضرت امام زمان (عج) ، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، خانواده معظم ایشان، عموم مدافعان امنیت به ویژه فرماندهان، افسران و سربازان جان بر کف و مردم بزرگوار استان اصفهان تبریک و تسلیت گفته و برای آن شهید والامقام، علو درجات و برای بازماندگان، شکیبایی و صبر جزیل را از درگاه قادر متعال مسألت می نماید.
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *